Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Αποκόλληση

Μη μου λες εμένα να σωπάσω. Κάποιος μεγάλος-μικρός αδερφός μας, μας παρακολουθεί. Θέλω να με δει που τον παρακολουθώ κι εγώ. Το θέλει κι εκείνος. Ασκήσεις επαγρύπνησης επιβεβλημένης ή επιβεβλημένες ασκήσεις επαγρύπνησης. Διαλέγεις. Να θυμηθώ να μην ξεχάσω ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται ακόμα και στη χωματερή. Είμαι ένας σάκος του μποξ. Για την ακρίβεια, ο σάκος του μποξ ξεχείλωσε και μεταμορφώθηκε σε κάδο του μποξ στο πρώτο κρας τεστ. Το χωροδιάγραμμά μου κάνει κοίλωμα, γίνομαι γλίτσα που επικολλάται στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα των δωματίων που σιχαίνομαι να βρίσκομαι. Αναρωτήθηκες ποτέ για όλες τις λέξεις που τους κολλάνε ένα επί μπροστά τους; Επιμέρους μαλακίες. Εδώ μέσα επιτελείται ένα ξεφόρτωμα σκουπιδιών. Ειδεχθές. Χλαπάτσα. "Μπορείτε να μου δανείσετε μια φωνή παρακαλώ;" Μαζί με τα σκουπίδια, έχω μαζέψει μέσα μου ένα σωρό από χαμούς και χασίματα παρτίδων. Κι εκείνα των στοιχημάτων πριν καν βαλθούν. Τους τα 'χω μαζεμένα και μπαίνω σε τούνελ που κάποιος ξέχασε να βάλει θαλάμους με τηλέφωνα SOS. "Ερωτεύομαι μόνο τις Πέμπτες, ευχαριστώ", μου λέει. Κι εγώ "Δεν θα μπορέσω, ο ψυχογράφος μου απεργεί εκείνη την ημέρα." Μένω λίγο για να νοιαστώ και πολύ για ν' αδιαφορήσω. Είμαι μια μάζα από κόκκαλα και λίπος που ξεφούσκωσε. Σου είπα για τα σκουπίδια; Εκεί από πάνω έπεσαν τα σκουπίδια. Δυσχέρεψε η αποδελτίωση ψυχογραφικού υλικού. Δέχομαι παντός είδους προσφορές. Ενοικιάζομαι κιόλας. Οποιαδήποτε υποστήριξη αρκεί. Μου κάνει. Τεχνική, μηχανική, στοργική, σεξουαλική, ακόμα κι εκείνη η αλκοόλινη, συνοδεία ηρεμιστικών. Με ρούφηξαν οι ίδιες λέξεις που χρησιμοποιούσα για πυρομαχικά. Άλλοι έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο και ξέρουν τι να τον κάνουν. Εγώ έχω ένα θυμό και δεν ξέρω τι να τον κάνω. Το βασίλειό μου για ένα τσιγάρο. Που θα ανάψω σε ένα βενζινάδικο. Λέω να μην γεράσω. Θα παλιώσω μαζί με τα σκουπίδια. Τις ξεπέρασα τις λέξεις. Τις σκότωσε η επανάληψη ξέρεις. Η κατάντια του boulevardier μετά τα τούνελ και την χωματερή. Μετέφρασέ το ελεύθερα δε σε φοβάμαι εσένα. Θα συρθώ ακόμα κι έτσι. Η τελευταία μυϊκή δύναμη αυτών των κοκκάλων θα επικρατήσει των μποξέρ. Μόνο που δεν έχω γάντια να κρεμάσω. Θα αποπληρώσω πάντως τα χρέη μου. Συρόμενη, κυλούμενη ή κυλιόμενη. Τέρμα, καπούτ, φινίτο, το ‘πιασες; Μη μου λες εμένα να σωπάσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου